fredag 9 december 2011

bildredigering

                                                                          Tema: Natur
Min första bild är maktrelations bilden, jag inspirerades av olika filmer när jag gjorde den här bilden och jag kallar den för innre kraft.


-Vet inte varför den vart så om kanterna.

Nästa bild är etnicitest bilden och när jag gjorde den inspirterades jag av optiska fibrer och jag kallar den lysande innre.




Nästa bild är sexualitet/närhet och jag vet inte riktig vad jag inspirerades av när jag gjorde den här men jag kallar den för Blomster.








Nästa är identitet och jag inspirerades av att olika personer kan ha två personligheter i en kropp så det var så jag tänkte när jag gjorde den och jag kallar den identity.




Nästa bild kallar jag för nergången.
(Jag inspirerades bara av naturen)

den är inte mycket redigerad.


Nästa kallar jag tropiskväxtlighet.
(inspirerades av djungeln)

den är bara lite redigerad.



Jag kan inte säga att man kan beskriva några uttryck på bilderna men jag tycker jag lyckades rätt bra med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar